HLAVNÍ VLASTNOSTI
TRAKCE
Velmi vysoká úroveň trakce
- Velmi velká styčná plocha pro přenos hnací síly na povrch Pneumatika VT-COMBINE má styčnou plochu bloků o 22 % větší než standardní pneumatika*.
- “Dezén s „evolventními“ bloky zvyšuje trakci a omezuje narušování půdy při odvalování bloků.
* Interní test společnosti Bridgestone s pneumatikou rozměru 900/60 R32 – zatížení pneumatiky: 13 175 kg – podmínky na poli: 15 km/h při cyklické činnosti – tlak v pneumatice: 2,4 baru.
TLAK
Funguje při tlaku pouhých 1,2 baru – rozsah tlaku: 1,2 až 2,4 baru.
- Profil patky S-LINE nabízí lepší dynamické vlastnosti při nižším tlaku. Zaručuje odolnost za extrémních podmínek s vysokým a vysoce variabilním zatížením.
OCHRANA PŮDY
Maximální ochrana
- Nízké utužování půdy, v důsledku větší styčné plochy, která je až o 22 % větší než u standardní pneumatiky*. Zkracuje dobu potřebnou pro regeneraci půdy.
- Zadní s technologií VF CFO – Přední s technologií IF CFO.
* Výsledek vychází z interního testu společnosti Bridgestone za následujících podmínek: zatížení pneumatiky: 13 175 kg – podmínky na poli: 15 km/h při cyklických činnostech – tlak v pneumatice: 2,4 baru.
NOSNOST
Velmi vysoká nosnost
- Na silnici: Vyšší nosnost v porovnání se standardní pneumatikou při stejném tlaku.
- Na poli až o 86 % vyšší nosnost:
- Pneumatiky IF CFO mají o 20 % (IF) vyšší nosnost, resp. o 55 % (IF CFO) vyšší nosnost v porovnání se standardními pneumatikami.
- Pneumatiky VF CFO mají o 40 % (VF) vyšší nosnost, resp. o 33 % (VF CFO) vyšší nosnost než standardní pneumatiky.
Provozní podmínky, které umožní využívat vyšší nosnosti pneumatik CFO při cyklických činnostech, jsou následující: nejvyšší rychlost 15 km/h, největší sklon 20 % a maximální vzdálenost 1,5 km.
SNÍŽENÍ PROVOZNÍCH NÁKLADŮ
Vyšší produktivita prostřednictvím následujících faktorů
- Lepší trakce přispívá ke zkrácení pracovní doby a snížení spotřeby paliva.
- Lepší ochrana půdy zachovává její úrodnost.
- Možnost převážet těžší náklad na silnici i na poli.
SAMOČIŠTĚNÍ
Vylepšený dezén běhounu s asymetrickými bloky.
JÍZDNÍ KOMFORT A BEZPEČNOST
Vylepšený komfort a bezpečnost
- Pružné bočnice pneumatik s technologií VF a IF lépe pohlcují vibrace a zvyšují komfort v kabině dokonce i při rychlosti jízdy 27 km/h!
- Vyztužená kostra snese značné zatížení při nižším tlaku.
OPOTŘEBENÍ
Pozoruhodná odolnost dokonce i za extrémních podmínek:
- Extrémně robustní kostra, vyztužená struktura zvyšující nosnost a exkluzivní profil patky S-LINE pro spolehlivé spojení pneumatiky a ráfku.
- Směs obsahuje složky odolné vůči opotřebení, včetně rostlinných olejů, které nahrazují některé minerální oleje vyráběné z ropy.
ODOLNOST VŮČI POŠKOZENÍ
Velmi vysoká odolnost
- Vyztužená konstrukce kostry zvyšuje odolnost
SPOTŘEBA PALIVA
Přispívá ke snížení spotřeby paliva díky mnohem větší styčné ploše, která přenáší hnací sílu na povrch.
NÁVRATNOST INVESTICE
Optimální
STABILITA
Optimální stabilita dokonce i v extrémních podmínkách
PRODUKTOVÁ ŘADA
KONSTRUKCE
Radiální
TECHNOLOGIE
Přední: technologie IF CFO
Zadní: technologie VF CFO
PRODUKTOVÁ ŘADA
16 rozměrů pneumatiky – průměr ráfku: 24 až 42 palců
PRŮMĚR RÁFKU |
ROZMĚR |
RYCHLOSTNÍ INDEX–INDEX NOSNOSTI |
24 |
VF 500/85 R24 CFO |
163A8 |
26 |
VF 620/75 R26 CFO |
172A8 |
VF 750/65 R26 CFO |
177A8 |
30 |
VF 540/65 R30 CFO |
161A8 |
32 |
IF 650/75 R32 CFO |
173A8 |
IF 680/85 R32 CFO |
179A8 |
IF 800/65 R32 CFO |
178A8 |
IF 800/70 R32 CFO |
182A8 |
IF 900/60 R32 CFO |
182A8 |
IF 1050/50 R32 CFO |
185A8 |
38 |
IF 800/70 R38 CFO |
184A8 |
DOSTUPNOST JAKO ORIGINÁLNÍ VÝBAVA
ZNAČKA |
MODEL |
JOHN DEERE |
SPFH (8100-8800) |