Pneumatika Bridgestone VT-Combine

Pneumatika VT-Combine

Velká styčná plocha pro vyšší produktivitu

HLAVNÍ VLASTNOSTI

TRAKCE

Velmi vysoká úroveň trakce

  • Velmi velká styčná plocha pro přenos hnací síly na povrch Pneumatika VT-COMBINE má styčnou plochu bloků o 22 % větší než standardní pneumatika*.
  • “Dezén s „evolventními“ bloky zvyšuje trakci a omezuje narušování půdy při odvalování bloků.
* Interní test společnosti Bridgestone s pneumatikou rozměru 900/60 R32 – zatížení pneumatiky: 13 175 kg – podmínky na poli: 15 km/h při cyklické činnosti – tlak v pneumatice: 2,4 baru.

TLAK

Funguje při tlaku pouhých 1,2 baru – rozsah tlaku: 1,2 až 2,4 baru.

  • Profil patky S-LINE nabízí lepší dynamické vlastnosti při nižším tlaku. Zaručuje odolnost za extrémních podmínek s vysokým a vysoce variabilním zatížením.

OCHRANA PŮDY

Maximální ochrana

  • Nízké utužování půdy, v důsledku větší styčné plochy, která je až o 22 % větší než u standardní pneumatiky*. Zkracuje dobu potřebnou pro regeneraci půdy.
  • Zadní s technologií VF CFO – Přední s technologií IF CFO.
* Výsledek vychází z interního testu společnosti Bridgestone za následujících podmínek: zatížení pneumatiky: 13 175 kg – podmínky na poli: 15 km/h při cyklických činnostech – tlak v pneumatice: 2,4 baru.

NOSNOST

Velmi vysoká nosnost

  • Na silnici: Vyšší nosnost v porovnání se standardní pneumatikou při stejném tlaku.
  • Na poli až o 86 % vyšší nosnost:
    • Pneumatiky IF CFO mají o 20 % (IF) vyšší nosnost, resp. o 55 % (IF CFO) vyšší nosnost v porovnání se standardními pneumatikami.
    • Pneumatiky VF CFO mají o 40 % (VF) vyšší nosnost, resp. o 33 % (VF CFO) vyšší nosnost než standardní pneumatiky.

Provozní podmínky, které umožní využívat vyšší nosnosti pneumatik CFO při cyklických činnostech, jsou následující: nejvyšší rychlost 15 km/h, největší sklon 20 % a maximální vzdálenost 1,5 km.

 

SNÍŽENÍ PROVOZNÍCH NÁKLADŮ

Vyšší produktivita prostřednictvím následujících faktorů

  • Lepší trakce přispívá ke zkrácení pracovní doby a snížení spotřeby paliva.
  • Lepší ochrana půdy zachovává její úrodnost.
  • Možnost převážet těžší náklad na silnici i na poli.

SAMOČIŠTĚNÍ

Vylepšený dezén běhounu s asymetrickými bloky.

JÍZDNÍ KOMFORT A BEZPEČNOST

Vylepšený komfort a bezpečnost

  • Pružné bočnice pneumatik s technologií VF a IF lépe pohlcují vibrace a zvyšují komfort v kabině dokonce i při rychlosti jízdy 27 km/h!
  • Vyztužená kostra snese značné zatížení při nižším tlaku.

OPOTŘEBENÍ

Pozoruhodná odolnost dokonce i za extrémních podmínek:

  • Extrémně robustní kostra, vyztužená struktura zvyšující nosnost a exkluzivní profil patky S-LINE pro spolehlivé spojení pneumatiky a ráfku.
  • Směs obsahuje složky odolné vůči opotřebení, včetně rostlinných olejů, které nahrazují některé minerální oleje vyráběné z ropy.

ODOLNOST VŮČI POŠKOZENÍ

Velmi vysoká odolnost

  • Vyztužená konstrukce kostry zvyšuje odolnost

SPOTŘEBA PALIVA

Přispívá ke snížení spotřeby paliva díky mnohem větší styčné ploše, která přenáší hnací sílu na povrch.

NÁVRATNOST INVESTICE

Optimální

STABILITA

Optimální stabilita dokonce i v extrémních podmínkách

PRODUKTOVÁ ŘADA

KONSTRUKCE

Radiální

TECHNOLOGIE

Přední: technologie IF CFO
Zadní: technologie VF CFO

PRODUKTOVÁ ŘADA

16 rozměrů pneumatiky – průměr ráfku: 24 až 42 palců

PRŮMĚR RÁFKU ROZMĚR RYCHLOSTNÍ INDEX–INDEX NOSNOSTI
24 VF 500/85 R24 CFO 163A8
26 VF 620/75 R26 CFO 172A8
VF 750/65 R26 CFO 177A8
30 VF 540/65 R30 CFO 161A8
32 IF 650/75 R32 CFO 173A8
IF 680/85 R32 CFO 179A8
IF 800/65 R32 CFO 178A8
IF 800/70 R32 CFO 182A8
IF 900/60 R32 CFO 182A8
IF 1050/50 R32 CFO 185A8
38 IF 800/70 R38 CFO 184A8

 

DOSTUPNOST JAKO ORIGINÁLNÍ VÝBAVA

ZNAČKA MODEL
JOHN DEERE SPFH (8100-8800)

 

Tyto webové stránky vás mají pouze informovat o technických a funkčních aspektech zemědělských pneumatik a jejich používání. Nejsou určeny k tomu, abyste si na jejich základě udělali o příslušném problému úsudek nebo přijímali definitivní závěry. Pouze váš specialista na zemědělské pneumatiky dokáže individuálně posoudit technickou stránku a přijmout konečné rozhodnutí.

SEGMENT
  • Prémiový
TYPOLOGIE VOZIDEL
  • Sklízecí stroje
  • Kombajny na pícniny
  • Kombajny na brambory
  • Kombajny na cukrovou řepu
POUŽITÍ
  • Polní plodiny